Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gitmek mi zor kalmak mı?

Bazı şarkılar vardır ya içinizde unutulmaz her duyuşunuzda aynı seyleri düşündüğünüz aynı şeyleri hissettiğiniz işte öyle bi şarkıdayım şu an...

Aklıma gelenler kapkaranlık bu geceye ve beyaz ekrana dökülüyor. Bu defa imlalara yada anlatım bozukluklarına dikkat etmek gelmiyo içimden savruksa savrukluğun dibine varmek istiyorum. Hatalar mı diyosunuz? Hangimiz hatasız yaşıyoruz ki şu dünyada? Hiç mi geçmediniz kırmızı ışıkta ya da hanginiz diyebilirki öğrenciliğim boyunca hiç kopya çekmedim diye?

Şu anki hislerimde cümlelerim kadar savruk aslında dinlediğim şarkıdan olsa gerek bir yıl öncesi düştü aklıma. Hala aşka inanan birileri varsa aranızda beni anlayacağınızı düşünüyorum. Sevdiğini aylarca beklemenin verdiği kalp sızısını bomboş sokakaları, gittiğiniz yerlerdeki bıraktığınız kahkaha kırıntılarını daha sonra yalnız başınıza dinlemek çok zor oluyor doğrosu. Gitmek mi zor kalmak mı? Hem kalmanın beklemenini gelmeyeceğini bile bile yollara bakmanın hem de sevdiğini bir başına yasanmışlıklarla başbaşa bırakıp gitmenin çilesini çekmiş biri olarak söylemeliyimki kalmak daha zor. Anılara gömülü gün saymak. Çok melankoliksin diyebilirsiniz ama hüznü yaşayabildikten sonra onunda güzel bi tadı var...

Hele bir de hissittikleriniz karşılık buluyorsa sevdiğiniz tarafında işte o zaman her şey kocaman dağlar birer küçük tepecik oluyor gözünüzde. İnanırsanız birbirinize ve güvenirseniz kendinize her şey aşılıyor o zaman. Aşka inananlara tavsiyem yaşayabildiğiniz kadar yaşayın ama tüketmeyin oldumu aşkı...

Şarkı bitti ama aşk bi yerlerde devam ediyor sonsuza kadar...

 
Toplam blog
: 3
: 438
Kayıt tarihi
: 30.08.06
 
 

Türk filmlerini aratmayan bir geçmişim var ama geçmişin acısında kaybolmadım. Geleceğim hakkında yap..