Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '15

 
Kategori
Şiir
 

Gitmeliyim can özüm

Gitmeliyim can özüm
 

gitmeliyim can özüm


Gitmeliyim

İçime doğru adım adım

Gözyaşlarımı akıtmadan

Düşlerine bir kurşun sıkıp

Canla başla gitmeliyim

Ne bir nem kalsın gözlerinde

Ne de bir ben kalayım sende

Suyun toprağa kavuştuğu gibi

Toprağıma sarılmalyım iki gözüm

Kalmadı dermanım yok mu ki fermanın

Gül kokusunda kalsın tebessümlerim

Toparlanmalyım yüreğim

Ya sağ bir ruhumla

Ya ölü bir bedenimle gitmeliyim

Geride kaybedişim yok bilirim

Yarımdan dünden beter gezinirim

Tutunamdım bir yüreğe

Kırıldım kırıldıkça keskinleşti yalnızlığım

Savruk bir başla topladım valizimi

Ne var içinde diye sorarsan

Senden arta kalan acılarım ve günahlarım var

Aşkım ve aşığım var 

Gitmelim can s'özüm 

Bu dünya vicdansız ve merhametsizlerin dünyası

Saflığımı aldım yerden ezile ezile

Ne varsa hepsi içimde

Kalbimde saklı bir kilidim

Açan birşey varsa oda ölümdür bilirim

Yokluğum koymaz kimselere

Varlığımın koymadığı gibi

Artık okunmasın bu hikayem

Kapansın gönül kitabım

Akıtmasın gamımı kederimi kağıdım

Her şey yarıda kalsın yiğidim

Gtimeliyim gtimeliyim 

Ya ölü ya sağ ama gitmeliyim.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..