Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Gitmişsin... Bitmişiz...

Gitmişsin... Bitmişiz...
 

Gözüm kapalı girmişim ben bu aşka..
Yaşanmışlıkları, korkuları, korkulanları yok sayarak başlamışım seninle...
Yeniden..
Bu sefer öyle yürekten istemişim ki sevmeyi hatırlamayı;
Senin sevmeyi öğrenmemişliğini bile katmamışım hesaba..
Gülüşün yaşadığımın kanıtı, ellerin vazgeçilmezim olmuşta
Bir tek sana anlatamamışım
Ben bunları tekrar yaşayamam derken seni bulmuşum
Hayatla eş tutmuşum
Bir seni inandıramamışım...
Beni de sen gibi sanmışsın...
Gitmişsin..
Bitmişiz..
Sonra;
Bir ben bakakalmışım ardından...
Gözyaşları eşliğinde;
Hevesim kursağımda kalsa da seninle hefeslenmek güzeldi
İyi ki geçmişsin hayatımdan...

 
Toplam blog
: 16
: 464
Kayıt tarihi
: 05.01.08
 
 

1983 te Bu güzel istanbul' da uyandım 9 aylık uyukudan:)) Sıcak bir ağustos sabahıymış... İnsanlar..