Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Gittin

Sen benden gittin sevgilim bir daha dönmeyeceksin hiç...
Arkanda kırık kalpler bıraktın ayrıca bir damla gözyaşı,
dönüşü olmayan yola girdin bir daha dönemeyeceksin,
arkandaki bu kızı düşlerinden silemeyeceksin…!

Gittin birtanem bıraktın ellerimi bulamayacaksın bir daha,
bendeki böyle bir aşk nerde çıkar karşına?
Gözlerimi unut asla vermeyeceğim sana,
gözlerimi unut artık,
onlar düşüşünü görme arzusunda!

Gittin herşeyim yüreğime UNUTURSUN derken,
unutur mu sandın bu yürek seni böyle severken,
ÜZME KENDİNİ derdin üzülmüyorum gülümsüyorum,
senin getirdiğin bu acıyı deli gibi seviyorum..!

Bende unutmaya karar verdim 90 günün ardından,
senin umursamaz tavırlarından bıktım,
kalbimi vurup parçalamandan,
sen sevemezsin, sevemezsin halada sevemeyeceksin,
artistlik kaplamış bedenini aşkımı hiç göremeyeceksin..!

Bu numaralar sökmez bana, bu kızın kalbine girdin çıkamazsın boşuna…!
Toz pembe hayalleri bırak gel benim kara dünyama baksana yiyorsa,
sökmez numaralar buralarda olan artistliği at bir kenara “yanımda” olman için sat kalbini Allah’a..!

Gittin benden tüm kalbimden sandın yaşayamam artık ben sensiz,
çok gördük biz senin gibilerini sevmeyi bilmeyen sahteleri,
oyunun sona erdi perde kapanıyor,
bak bu kız sana inmeni emrediyor..!!!!

 
Toplam blog
: 25
: 395
Kayıt tarihi
: 29.12.08
 
 

3 temmuz 1995 yılında yağmurlu bir günde Mersin'de doğdum. Onun icin annem adımı Yağmur koydu. Şimdi..