Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Yasak aşk

Gözyaşlarım…

Gözyaşlarım öyle çok aktı ki, yağmur oluştu…

Artık sana akıtacak gözyaşım kalmadı…

Gözyaşlarım, yağmura devretti görevini,

Artık yağmur ağlıyor benim için, aşkımız için…

Issız bir sokakta, tek başıma, yağmur altında yürüyorum…

Kirpiklerimin arasına damlalar düşüyor,

Evet, yağmur benim için ağlıyor,

Bizim yasak aşkımıza ağlıyor…

Kalplerimizin sesi…

Birbirimizi düşündüğümüzde,

Kalplerimizin sesi şimşek olup çakıyor, aşkların üstüne

Yağmur bizim için yağıyor,

Şimşek bizim için çakıyor,

Güneş sevgimizin ışığını yansıtıyor,

Bizim için doğuyor…

Bizim aşkımızla aydınlatıyor aşkları, âşıkları…

Gün bizim için ağarıyor,

Yıldızlar, ay, bizim için her gece çıkıyor…

Bizim aşkımızla parlıyorlar…

Deniz bizim için dalgalanıyor,

Yüreğimde hiç bitmeyen hırçın dalgaları,

Yeryüzüne çıkartmak için, dalgalanıyor…

Cennet – cehennem bizim için…

Ay, yıldız, güneş, deniz her şey sensin…

Senle sevdim ayı – yıldızı,

Senle sevdim güneşi, yeni günü,

Senle sevdim geceyi, gecenin ufkunu,

Senle sevdim denizi, denizin o hırçın dalgalarını…

Senle sevdim yağmuru, yağmurlu gözyaşlarımı…

Senle sevdim iki kalpte çakan şimşekleri…

Senle güzel cennet, senle güzel cehennem…

Senle güzel yaz, senle güzel kış…

Senle doğdum yeni güne,

Senle öldüm güneşin batışında…

Kavuşamayan iki kalpte buldum sevgiyi…

Yağmurun söndüremediği ateşi…

Bir yasak aşkta yaşadım, aşkların en büyüğünü…

Gizli bir düşte buldum, gerçek aşığı…

Senle varım gecenin karanlığında,

Sensiz yokum güneşin doğuşunda…

Senle varım yeni umutlara,

Sensiz yokum tertemiz mutluluklara…

Anlasana, senle varım her şeyde,

Sensiz yokum hiçbir şeyde…

Senle varım son bulan günde,

Sensiz bir hiçim yenim doğan güneşin altında…

Anlasana, bu kalp senin için atıyor,

Bu dünya bir YASAK AŞKIN çevresinde dönüyor ANLASANA…

 
Toplam blog
: 25
: 395
Kayıt tarihi
: 29.12.08
 
 

3 temmuz 1995 yılında yağmurlu bir günde Mersin'de doğdum. Onun icin annem adımı Yağmur koydu. Şimdi..