Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Gizli özne

Gizli özne
 

Özne karmaşası.


Gündüzüm çöktü üstüme, kül rengi kaplamış heryeri

Bir heyecandır tattığım ki, çarpışan arabaya bindiğin gibi yüzün güler ya hani...

Sana çarpsam;

Kalbim acır.

Duvara çarpsam kafamı!

Beynim dağılır.

Sevdim işte öyle sevdim!

Saklı saklı sevdim belki giz'in hoşumdaydı.

Sakalların özgürlüğüm, ellerin cennetim olmalı dedim.

Dedim ama diyemedim ki...

Bir buluta tutunmak istedim bu gece, bu karanlıkta

Baktığın yıldızın yanında belirmek istedim

Gülümsemek istedim her zaman yaptığımdan

Sonra biraz ağlamak, ne var ne yoksa kusmak istedim.

Anladım ki istemekle hiç birşey ol(a)mazmış.

Yaramı deştim şimdi kabukları söktüm canım yandı, hissettin mi?

Ruh eşim...

Seni sevdiğimi fısıldasam, sesim oraya gelir mi?

 
Toplam blog
: 21
: 433
Kayıt tarihi
: 28.12.09
 
 

Bursa'nın Mudanya ilçesinde ikamet ediyorum. 3 yıl önce yerel gazetemizde reklam bölümünde çalışm..