Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Göç zamanı

Göç zamanı
 

yüzümden gönlümden düşen düşene


Ben vuruldum hayat

Gelme üstüme

Diz çöktüm dünyanın nağmert yüzüne

Yüzümden gönlümden düşene düşene

Bu öksüz başıma göz dağ verme

Ben yanıldım hayat vurma yüzüme

Yol verdim sevdanın en delisine

Bu yüzden ömrümden giden gidene

Şu yalnız başımı eğdirme benim

Ben pişmanım hayat

Sorguya çekme,dilersen infaz et

Kar etmez dilime

Sözlerim ağırdır dokunur kalbime

Şu suskun ağzımı açtırma benim

Ömrümden giden gidene

Yol verdim ...

 göç zaman-ı: vuruldum ben hayat gelme üstüme alıntıdır.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..