Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gökyüzünü kurşunlamayanlardan mısınız?

Gökyüzünü kurşunlamayanlardan mısınız?
 

Bununla ilgili çok yazı okumuş , yorum yapmış ve hatta ilgili kişilere bile şikayet etmiş olabilirsiniz!!! Ama yetmiyor, değiştirmiyor maalesef.

Sevinirken bir şey yaparak bu hissi göstermek doğal bir süreç gibi görünüyor. olası her şey için doğallığını koruyan masum bir şey. güzel. bununla ilgili toplumda itirazı olan yoktur. sevinci niye silah arkasında gösteriyoruz peki? aranızda sevincini silah sıkarak gösteren var mı? ben nedenini merak ettiğim için bu soruyu soruyorum. gerçekten bir yanıta ihtiyacım var çünkü hakaret derecesine kadar giden bir konuşmayla sonlanıyor bu eylemlerin sonucu.
ezikliğini silahla bastırıyor ifadesine inanmıyorum. başka bir neden olmalı bu duruşun arakasında!

Maç sonrası atılan kurşun çocuğun beynini parçalasada bu zihniyet niye değişmiyor?

Yav kardeşim silahı sıkma yeter dediğinde üstüne yürüyüp "ne diyosun sen" diye kabadayılık yapan kişilerle yaşamaktan nefret ediyorum.

Gökyüzüne attığınız her kurşunun görünmeyen o aciz ruhunuza sapladığını ne zaman anlayacaksınız , aslınada bundan da emin değilim...

 
Toplam blog
: 11
: 1003
Kayıt tarihi
: 22.03.07
 
 

Ben sema. çok uzaklardan istanbul şehrine göç edenlerdenim. Meslek gazetecilik; ama gazeteci olmayan..