Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '09

 
Kategori
İstanbul
 

Pis hırsızlar...

Cuma günü çantamı çaldırdım. Haberlerde izlerken" vah zavallı, ah zavallı" diye izlerken, olayın bir de sizin dünyanızda cereyan etmesi ciddi bir hazin sonun yaşanmasına neden oluyormuş, şimdi anladım...

Çantamı Maltepe Carrefour' da çaldırdım! Bu kadar büyük bir mağazada, güvenliğin bu kadar berbat olması işler acısı. Alışveriş yaptığım ve çantamı çaldırdığım mağazada güvenlik kamerası yok! Carrefour' da kameralar sabit olmadığı için, hırsızın mağazadan çıktığı saniyeyi bir türlü bulamadık. Güvenlik görevlisine çıkışı tutun diyorum, yok olmaz eşgali bildirmeden olmaz. Tamam, bayan şöle böle diyorum, yok yine yok.

Bunları niye anlatıyorum. Lütfen dikkatli olun. Ne emekle kazandığınız paralar, bir anda pul olup uçuveriyor...

Bu alışveriş merkezinde başınıza herhangi bir şey gelse, hiçbir şey yapılmıyor. Polise gitseniz de iş işten zaten geçmiş. Kalıveriyosunuz bir başınıza. Zor, Allah'ım kimseye vermesin. Yaşayınca insan anlıyor.

 
Toplam blog
: 11
: 1003
Kayıt tarihi
: 22.03.07
 
 

Ben sema. çok uzaklardan istanbul şehrine göç edenlerdenim. Meslek gazetecilik; ama gazeteci olmayan..