Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '12

 
Kategori
Güncel
 

Google'a "şehit" yazdım

Google'a "şehit" yazdım
 

Google'a ŞEHİT yazdım.

Çıkan sonuç 14.400.000.

Kimbilir bukadar arama sonucunda kaç milyon şehit var. Ve bu şehit haberlerinden sonra kaç milyon gözyaşı döküldü. Kaç milyon şehit haberi yapıldı ve yazıldı. Şehitler son yolculuklarına kaç bin kişinin katıldığı törenlerle uğurlandı. Bu törenlerde kaçbinkez "ŞEHİTLER ÖLMEZ, VATAN BÖLÜNMEZ" ve "KAHROLSUN PKK" diye slogan atıldı.

Her şehit olaylarından sonra duyduğumuz "GENİŞ ÇAPLI OPERASYONLAR" kaçbin defa tekrarlandı. Ve operasyonlarda kaçbin terörist öldürüldü. Başbakan ile genelkurmay başkanı saatlerce güvenlik zirvelerinde ne kararlar aldı.

Kaç milyon vatan evladı yürekleri dağladı. Yanaklardan süzülen gözyaşlarını kaç bin terörist zevkle izledi. Birşey başardığını zanneden bu alçaklar her defasında sadece insan öldürmüş olduklarının ve bunun barışı asla  getirmeyeceğini kaçbin insan daha öldürdükten sonra anlayacak.

TÜRKİYE uyan artık.!

Milyonlarca vatan evladı bir kurşunla hayata veda edip iki dakikalık haberlerle izlediğimiz aynı görüntülerle ebediyete uğurlanıyor. Ne seyrediyorsunuz "KURTLAR VADİSİ"mi? Bu evlatlarımız geride gözü yaşlı kaç milyon ana baba bıraktı. Kaç milyon kadın dul kaldı. Kaç milyon çocuk yetim ya da öksüz kaldı.

Dağlarda gezen vatan evlatları: Sizede yazık değil mi? Otuz yıldır kandırıldığınızı hala anlamadınız mı? Sizlerde bu işlere girmeseniz, evlenseniz, çoluk çocuğa karışsanız, huzurlu bir yuvanız olsa mutlu olsanız ne olur. Ben şuna inanıyorum ve birçok kimseninde inandığını düşünüyorum. Hiçbir kürt vatandaşımıza kin ve nefret hissi beslemiyorum.

Milyonlarca kez yaşanan bu şehit ve terörist haberlerinden bıktım artık. Bunca kan dökülürken MİLYONLARCA DOLARI birileri kazanıyor. Askerler ve teröristler dağlarda beyhude dolaşıyor.

Ve MİLYONLARCA EVDE ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKMAYA devam ediyor.

Google da haberleri tıkladığımda artık şehit haberini okumak istemiyorum.

 
Toplam blog
: 18
: 5270
Kayıt tarihi
: 25.05.07
 
 

Bir bankada servis yetkilisi olarak çalışmaktayım. Kazanmayı, rekabeti ve insanlara yardımcı olmayı ..