Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Göremedin

Göremedin
 

Gönül gözleri âmâ, aklı gâfil sevgili
Seni züleyha gibi sevdimde göremedin
Anlamadın sözümden bilmedin sevda dili
Her hecesinde seni övdümde göremedin

Küçücük tepelerden sukutu hayal oldun
Sana dağ gibi umut verdimde göremedin
Derdini bana yolla dedim, dert ile doldun
Her cefana göğsümü gerdimde göremedin

Perdeledim cürmünü beklemedim vefanı
Durup durup kendimi yerdimde göremedin
İçim ağlarken güldüm bozamadım sefanı
Beni neşede sandın derdimde göremedin

Yürüdüğün yollara kuş tüyü aşk döşedim
Saadeti kapına serdimde göremedin
Penceren açık kalsa ben odamda üşüdüm
Ta uzaktan sırrına erdimde göremedin.

HAFİZE AYNACI

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..