Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '17

 
Kategori
Öykü
 

Görme Engelli ile Meme Kanseri bir bayanın aşkı...

Görme Engelli ile Meme Kanseri bir bayanın aşkı...
 

Yürekten seven engel tanımaz.


Genç adam bir markete alışveriş için gelir fakat bu genç adamın bir özelliği vardır; görme engellidir...

Kasiyer, genç adama “Buyrun, yardımcı olayım” der.

Genç adam tam ne isteyeceğini söyleyecekken yanınından bir bayan geçer o an duraklar bayanın kokusu etkilemiştir genç adamı...

Kasiyer tekrar seslenir “Beyefendi, nasıl yardımcı olabilirim?

Adam hiçbir şey söylemeden marketten çıkar gider...

Ertesi gün tekrar aynı markete gelir belki tekrar aynı kokuyu alırım diye.

Bir köşede beklemeye başlar...

Nerdeyse akşama kadar bekler tam gidecekken biri ona çarpar ve düşürür bastonu bir yana kendi bir yana savrulur.

Çarpan kişi bastonu alıp yanına gider üzgün bir ses tonuyla “Beyefendi iyi misiniz? Çok üzgünüm, özür dilerim” diyerek bastonunu eline verip yavaşca ayağa kaldırır ve üzerini silkeler...

Genç adam yine o güzel kokuyu duyar.

Evet, ona çarpan markette rastladığı kokunun sahibidir...

Kız, genç adamın gözlerine sevgiyle bakar, genç adam da bunu hisseder.

Bir anda elleri birleşir ve bir yerde oturup sohbet etmeye başlarlar...

Birbirlerini tanımaya çalışırlar.

Kız başlar önce anlatmaya. Ben bir yıl önce meme kanseri olduğumu öğrendim erken teşhis önemli işte bu tür kanserlerde.

Genç adam lafı alır.

Kısa ve öz kendinden bahseder. Ben de doğuştan görme engelliyim. Doktorlar pek ümit verici konuşmadı, ben de üzerine düşmedim açıkcası.

Kız “Anladım” der ve susar.

Yine elleri buluşur ve artık yürekleri konuşmaya başlar...

Rukiye Türeyen

 

Not: Eleştiri kabulüm yalnız yapıcı eleştiler.

Hakaret içerikli yorumları onaylamayacağım...

Bilginize.

 
Toplam blog
: 55
: 263
Kayıt tarihi
: 31.05.17
 
 

Rukiye TÜREYEN kimdir.     1980 yılında Sakarya'da doğmuştur. Üç aylıkken geçirdiği menenjit hast..