Gözbebeğim yüreğim / Deneme / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '11

 
Kategori
Deneme
 

Gözbebeğim yüreğim

Gözbebeğim yüreğim
 

Gözbebeklerimin içinde yuva yaptım sana. Seni saklayabileceğim en değerli yer orasıydı. Oysaki herkes kalbinde saklar sevdiğini. Ama ben herkes değilim. Benim gözlerim çok değerli. Biliyor musun gözüm gözbebeğim demeyi seviyorum sana. Göz ve bebeğin bir araya gelmesi tam anlamıyla saf katışıksız bir şey. Ne kadar temiz göz ve bebek. Gözler zamanla kirleniyor, bebeklerde büyüdükçe şımarıklaşıyor. Bebekler bebekken seviliyor o yüzden.

Gözler dünyaya açılan penceremiz. Keşke hep güzellikleri görmek için açılsa, çirkinlikleri görmesek, içgüdüsel olarak otomatik tüm çirkinliklere kapansa gözlerimiz. Belki de gözkapakları bunun için yaratılmıştır kim bilir? Ve biz basit insanlar hala bu gerçeği öğrenemedik. İnsan doğarken bir yaşama kılavuzu verilmiyor eline, ama gözlerimizi ve gözkapaklarımızı kullanma kılavuzu verilmeli bize. Gözlerini çok güzel kullanan kişiler gördüm. Sen de bunlardan birisin, öylesine saf temiz ki bakışların gözbebeklerinde yüreğini görüyorum.

 
Toplam blog
: 261
: 335
Kayıt tarihi
: 30.08.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme fakültesi mezunuyum. Çeşitli kuruluşlarda muhasebe ve dış ticaret or..