Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Gözler...

Gözler...
 

Şehir Efsanesi...


İki şehri var gecenin, biri gözlerimde tüter,

Biri karanlık, hüzünlü ve yalnız, yanımda biter.

Bana bu uykusuz şehir kaldı o gidince.

Kendi, kendimiz kadar uzak bir şehirde gönlünce.

Gözlerimiz birbirine değmiyor gecenin iki şehrinde...

Gözlerimiz uzaklıklar değil ki yalnız...

Göze alamadığımız yaşam da acıttı, yaktı,

Gözümüzü alamadığımız yakınlıklar da...

Gözleri ancak gözler bağışlayabilir... ama...

Gözlerimiz birbirine değmiyor gecenin iki şehrinde...

Bu sisli sessizliği kim bıraktıysa gözlerime, göremiyorum

Duyamıyorum resimdeki gözlerden tek sözcük bile,

Bilemiyorum şimdi nerede, nasıl, ne yapar, mutlu mudur...

İki uzak şehir gibi ayrılıktan sessiz duruyor yüreğimiz

Gözlerimiz birbirine değmiyor gecenin iki şehrinde...

14 ocak 2010...02:10.........................ŞEHİR EFSANESİ...

 
Toplam blog
: 72
: 488
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

27 Ocak 1967 yılında Lüleburgaz'da doğdum. Çocukluğum Samsun, Keşan ve Fındıklı'da gecti.Lise mezunu..