Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir tek sen

Bir tek sen
 

Şehir Efsanesi...


Kimse beni senin gibi sevmedi ki...

Kimse dokunmadı bana senin gibi usul usul

Kimse düşünmedi beni senin kadar

Kimse bakmadı bana senin baktığın gibi

Kimse üzülmedi benim için benden daha çok

Kimse sevincime ortak olmadı senin gibi

Kimse sarılmadı bana sıcak ve içten

Kimse çalmadı gönül kapımı senin gibi

Kimse yaşatmadı hayatı bende senin kadar

Kimse beni senin gibi sevmedi... Kimse

Bir tek... Bir tek sen hissettin üşüdüğümü

Bir tek sen ısıttın ellerimi avuçlarında

Bir tek senin yanında ağladım

Bir tek sen dokundun gözyaşıma

Bir tek sen duydun kalbimin sesini

Bir tek sen paylaştın yalnızlığımı

Bir tek senin yanında huzur buldu yüreğim

Bir tek sende yaşadım sevgiyi, aşkı

Bir tek sen sevdin beni böyle

Bir tek sen...

Nasıl hasretim sana bir bilebilsen.

30 mart 2009....................................ŞEHİR EFSANESİ...

 
Toplam blog
: 72
: 488
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

27 Ocak 1967 yılında Lüleburgaz'da doğdum. Çocukluğum Samsun, Keşan ve Fındıklı'da gecti.Lise mezunu..