Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '20

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Gözler

Akşam vakti..metrodayım...Karşılıklı ikili koltuklarda koridor tarafındayım..yorgunum..gözlerimi kapatsam uyuyup kalacağım...Bazen dalıyor gibi oluyorum..elimdeki poşetlerin kaymasıyla uyanıyorum..Tam karşımda genç bir kız var..çekik gözlü..''üniversite öğrencisi''diyorum içimden..Çin mi japon mu diye düşünürken çok dikkatli baktığımı hissedip utanıyorum...gözlerimi kaydırıyorum...ama hep önüme bakamam ki...Tekrar baktığımda kızın omuzundaki erkek elini farkediyorum..sevgilisi olmalı..başını hafifçe kıza doğru eğmiş...sevgi gösterisinde bulunuyor..''Nasıl görmemişim koca delikanlıyı''diyorum..Dikkatimi çocuğun yüzüne veriyorum..iri yuvarlak gözleri var...başını sevgilisinin başına doğru eğmiş.''.iri gözler,çekik gözler birbirini tamamlamış''diyorum..Ne kadar güzeller! Rahatsız ederim kaygısıyla gözlerimi önüme eğiyorum..bu şekilde duramam ki) uyuyacağım) Gözlerim arkadaki tek koltuğa kayıyor..Orta yaşlarda siyah uzun saçlı bir kadın ... saçlarının aralarında tek tük beyazlar var...koltuğa yan oturmuş,dalgın dalgın bakıyor..yeşil mavi arası göz farı hafiften silinmiş..kara gözlü bir kadın..kızılderili havası var..bakışları sert..ürperti veriyor..gün boyu neler yaşadı kimbilir,diyorum..dalıp gidiyorum o gözlerin içine....derken, o kadın, o gözleri bana öyle güzel görünüyor ki..Mükemmel! gözlerimi önüme eğiyorum..bu şekilde durursam uyuyacağım..yüzümü kapı girişindeki ayakta duranlara çeviriyorum..önce önde duranın gözleri,yüzü dikkatimi çekiyor..ilk anda olmasa da akabinde ''ne kadar güzel'' diyorum..çok güzel görünüyor..kendim de şaşırıyorum...daha sonra onun yanındaki,arkasındaki insanlar..hepsi çok hoş..hem kendi içinde hem de birbirleriyle öyle uyumlular ki...şaşkınlığım artıyor..Metroya ilk bindiğimde onların konuşmaları beni rahatsız ederken şimdi öyle hissetmiyorum..konuşma sesleri bana yumuşak ve derinden geliyor..doğada duyulan böcek sesleri gibi..ve bu canların bedenleri şeffaf bir boloncuk sanki..içleri görünüyor gibi..şaşkınlığım kat be kat artıyor..Durağımın anonsunu duyup oradan ayrılırken hissettiklerim bana da ilginç geliyor...

(En az 8-10 yıl öncesi yaşanmış bi şey)

 
Toplam blog
: 14
: 359
Kayıt tarihi
: 06.07.08
 
 

1985-86 D.Ü. Eğit.Fak.Edebiyat bölümü mezunuyum. Gündelik hayatı olayları irdelemek, var olan kalıpl..