Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayat acımasız mı...

Bulûğ çağımdaki ilk travmalarımdandı..Siyah beyaz TV de kaplumbağalarla ilgili bir belgesel izliyordum...Çok uzun bi kumsalda yüzlerce kaplumbağa yavrusu yumurtalarından çıkıyorlardı..tepelerinde de onları yemek için bekleyen kuşlar..Kimisi daha kabuklarından çıkar çıkmaz, pek çoğu da yolda kuşlar tarafından parçalanıp yeniyorlardı..içlerinden bir/iki tanesi okyanusa açılabiliyordu..Korkunç bi görüntüydü bu benim için..Hayat ne kadar acımasızdı..
Yıllar sonra yine evdeyim,işleniyorum ve TV açık..yine
belgesel dinliyorum.. Bi ara anlatıcının kaplumbağalardan
bahsettiğini duyuyorum...Anında travmamı hatırlıyorum... Hala ''hayat acımasız'' kodlamamı aşamamışım...''Bunu aşmam lazım''diyorum..''aş artık''..derken tv ye yöneliyorum..Büyük bir nehir...kocaman bir timsah ağzını açmış..karadan kendisine doğru gelen kaplumbağa yavrusunu bekliyor..yavru nehir suyunun içinde kaygan taşların üzerinden yalpalana yalpalana timsahın ağzına giriyor...''yeme' diye yalvarıyorum içimden...dişinin kavuğunu doldurmayacak...hayvan ağzını hiç kapatmadan su üzerinde ilerliyor..anlatıcı anlatmaya devam ediyor...''timsah yavruya yardım ediyor..onu nehrin derinliklerine bırakıyor''....
İçime bi ferahlık geliyor:) hayat o kadar da acımasız değil...ve bilmediğim çok şey var...
 
Toplam blog
: 14
: 359
Kayıt tarihi
: 06.07.08
 
 

1985-86 D.Ü. Eğit.Fak.Edebiyat bölümü mezunuyum. Gündelik hayatı olayları irdelemek, var olan kalıpl..