Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '19

 
Kategori
Aile
 

Gözlerim Yanıyor

Uykusuzum gözlerim yanıyor şu an gözüm yataktan başka bir şeyi aramıyor. Şöyle bir yer yatağı olacak bütün akrabaların bir araya gelip diktiği yorgan ve yün döşek deliksiz uyuyacağım. Öyle seni gelecek diye sol yanımı boş koydum muhabbetine gerek yok yayıla yayıla yatacağım belki kedi gelip üzerime yatabilir onun mırıltısına uyanabilirim.

Çocukken kedimizi uyandığımda yanımda bulurdum hey gidi günler hey uyandığım yerse evimiz olsun yoksul ama huzurlu soframız tarhana çorbamız olsun deliksiz uyuyorum bu günlerde biraz bahar yorgunluğu ve gripten olsa gerek. Çok şükür huzurla uyuyorum. Şu ara kafam rahat takmıyorum hiç bir şeyi hiç bir şeyi ve kimseyi gereğinden fazla abartmıyorum. Akşamları erken uyumak güzel oluyor akşam canımın sıkılma ihtimalide olmuyor. Gündüz işteyiz zaten günler gelip geçiyor.

Şunu öğrendim. İlle şu olsun bu olsun derdinde değilim huzur içinde olduğum ve hesabını verebileceğim bir hayatım olsun. Olmazsa olmazımsın diyeceğim kimse yok hayatımda dingince yaşıyorum. Baharın açan çiçeklerine aldanıp zamansız çiçeklenmiyorum. Aman uslan deli gönlüm uykularım bozulmasın vakit geçsin diye gençliğimin sevda şarkılarını dinliyorum eski günler canlanıyor ama şarkıları dinleyince gençleşmiyor insan şükür gençlik geçse de ayakları yere basan orta yaşta güzel geçivermiş sevmek çağı demiyorum çünkü hep seviyorum dünyanın güzellikleride var akşamı sabırsızlıkla bekliyorum deliksiz huzurlu uyku için Rabbim beni bana bırakma güzel ve doğru olanı yapmamı nasip et. Seçimlerin olduğu bu günlerde güzel seçimlerle tercihlerle var olayım baki kalan bu kubbede bir hoş seda bırakayım.

Salih Arıkan, 

Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..