Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '12

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Gözlerin gözlerime baksa yeterdi bana

Gözlerin gözlerime baksa yeterdi bana
 

Erol Günaydın


 

Youtube  nin  hayatımıza girmeye başladığı ilk zamanlardı.

Bir arkadaşımla bilgisayarın başında serseri mayın gibi o site senin bu site benim gezinip duruyorduk.

Sonra arkadaşım bana ‘hangi şarkıyı istersen söyle, sana klibini izleteceğim’ demişti.

Ben de;  ‘nasıl yani hangi şarkı olursa olsun mu?’  diye eklemiştim.

Şimdilerde 'ne var bunda?' desek de, o dönem bayağı cazip ve şaşırtıcı gelmişti bana bu teklif. 

İşte Youtube ile ilk o dönem tanışmıştım.

Bu arada arkadaşıma, istediğim şarkının ismini bilmediğimi ama klibinde yer alan Türkiye’nin üç önemli ismini bildiğimi söylemiştim.

Ve devam etmiştim.

Necdet Mahfi Ayral, Münir Özkul ve Erol Günaydın.

Sonra birkaç deneme yaptık ama  aradığım şarkıya ulaşamadık.

Çünkü o dönemlerde Youtube, şimdiki gibi  baştan sona donatılmış da değildi. Ben de aradığım şarkının ismini bilmiyordum zaten.

O yaşına rağmen klipte rol alan Necdet Mahfi Ayral, 2004’ te hayatını kaybettiği 96 yaşına kadar,  sahnede kalmış biri olarak, bir  dünya rekoruna imza atmıştı.

Önceki gün de o çınarlardan biri daha, yani Erol Günaydın hayatını kaybetti.

Kimileri bu şarkıyı dinlediğinde, ‘aaa o kadar uğraşmana ne gerek vardı, şarkının ismini ve o grubu zaten biliyorduk’ diyebilir. Ben bilmiyordum.

Bu sefer son bir uğraşıyla, her türlü olasılığı deneyerek Google dan şansımı denedim ve buldum o şarkıyı.

Beni aldı 1990'ların  sonuna götürdü.

Bu şarkıya olan sempatimi ve parçayla aramdaki organik gönül bağının sebebini henüz tam olarak çözebilmiş değilim. Zaten o zaman da çözememiştim.

Hoş artık önemli de değil ya.

Allah râhmetini Ayral’a ve sana yağdırsın Erol Günaydın usta.

Uzun ömürler de seninle olsun Münir Özkul. Hababam Sınıfı’nın Mahmut Hoca’sı…

Karşınızda Grup Düş.

Ve bir zamanlar da olsa, o zaten   "Yeterdi Bana"

Sabrın sonu ile

 

http://www.youtube.com/watch?v=NW73hQb8lAY

 
Toplam blog
: 269
: 1885
Kayıt tarihi
: 08.01.07
 
 

Kabataş Erkek Lisesi Matematik (1992) Marmara Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Mak..