Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gözlerinde "Biz" i görüyorum

Gözlerinde "Biz" i görüyorum
 

Sevdiğim. Ne duygusal bir adamsın sen. Sohbetimiz sırasında geçen küçük anekdotlar anında gözlerinin dolmasına yol açar. Öyle zamanlarda hemen anlarım duygularını bazen sorar bazen bilmezden gelirim: " ağlıyor musun sen?"

İçindeki çocuk adamın mantık abidesi zeki adam sınırlarını aşıp yüzeye çıktığı anlardır o anlar.

Ah canım. Ne çok sevdirdin kendini.... Ne çok sevdin beni...İ yi mi kötü mü oldu artık emin değilim. Bazen, seni hiç tanımamış sevmemiş olmayı dilerim bazen de "iyi ki varsın hayatımın süsü" diye bağırmak isterim.

Geçen gün gittiğim kişisel gelişim koçu, çakralarımla ilgili kendine göre tespitler yaptıktan sonra " hayret demişti bunca gerilime derde sıkıntıya rağmen yaşama sevincinizle ilgili bir sıkıntınız yok. Yani hayattan bezmiş değilsiniz". 

"evet" dedim ona "haklısınız. Seviyor seviliyorum bu yüzden olsa gerek".

Sevdiğim... geçen gün seni ilk kez tanıştırdığım akrabamla üçümüz harika bir ortamda yemek yerken baktım yüzüne. Kıvılcımlar çakıyordu  bakışların ve tavırların  sevgi ve şefkat doluydu. Gözlerinde bir kez daha "bizi" gördüm. Canım....Kendimle sevgimizle gurur duydum.

Gözlerini benden alamayışın, etrafta başka masalar yokmuş gibi bana ve üçlü hoş sohbetimize odaklanman, "bak bu güzel kaysıyı senin için getirdim" diyerek meyve tabağındaki en güzel kaysıyı bana uzatman..yemeğinden birkaç kez ısrarla bana tattırman....

Sevgi doluydun. Ben de öyleydim ki yakınım sonrasında, " seni tanıyamadım inan o karamsar enerjisi düşük kadın gitmiş yerine 25 yaşlarında bir genç kız gelmişti sanki dedi. "ortamın etkisiydi dedim.

Sevdiğim, bu senin sihrindi aslında. Tanıştığımızdan beri asla eksilmeyen, değişmeyen ve kaybolmayan.

Çokça çileler çektirdin oysa bana. Beni çok defalar üzdün. Değişik ve mükemmeliyetçi zekan ve egon Nuh deyip peygamber demeyen hallerin, değişik mizah anlayışın gözlerimden yaşlar getirmiştir bazen. İtiraf etmeliyim ki;  çok zamanlar oldu ardıma bakmadan gitmek istediğim. İsmini kalın kalemlerle çizmek istediğim. Kalbimde sana mezarlar kazdığım..... Hatta uzun süreli ayrılık girişimlerim de oldu bilirsin.

Ama bu hoş sevgi yüklü tavırların yok mu bunlar bu sevginin bonusları işte. Klişe olmayan. Sana özgü. Çok çarpıcı derin ifadeler ve beni çok onore eden tavırların. Bu zamanda bu yaşlarda böylesi sevdaya hayır demek, arkadaş, sevgili, ruh eşi olarak görülen, kalbinin şifresini çözdüğün birisine sırt dönüp gitmek.....Hayır. yapamadım... Senin ısrarlı mesaj ve aramaların sonucu sevgiye yeniden  şans vermem bu güzellikler yüzdendi. 

Yanlış mı yapıyorum? Bilemiyorum lakin, bir bakıyorum gözlerine ve orada "bizi" görüyorum. Bozuluyor bitirme, bırakıp gitme planları. Sevdaya sırtımı dönme niyeti. Sevdiğim;  gözlerinde "bizi gördükçe çakılıp kalıyorum sevgimize ....Zihnin limanından uzaklaşıp Kalbin limanına demirliyorum. Gidemiyorum.

 
Toplam blog
: 148
: 384
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

Merhaba...  Üniversite mezunu Kamu İdaresinde  çalışan bir bayanım. Ankara'da iki oğlumla yaşıyorum..