Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerindeki İstanbul

Gözlerindeki İstanbul
 

Bir başka bakıyor gözlerim,
İstanbul'a.
Yüreğimden,
Beynime akan nehir
Bir başka coşkulu.
Uzanıp tutmak istiyorum,
Herşeyi sevmek.
Haykırışlarım doldursun istiyorum,
İstanbul'u sokak sokak.
Sarılıp öpmek,
Okşamak istiyorum;
Beyaz martıları,
Yabani güvercinleri,
Yem satan ihtiyarları.
Bir başka görüyor gözlerim,
Sokaktaki insan gülüyor.
Belli ki, bahar vurdu beni.
Sarayburnundan dönen vapurun çığlığı
Bir başka
İnsanların çilekeş adımları.
Mısır çarşısı,
Taksimi, Beyazıtı
Bir başka semt pazarları,
Altın boynuzun pası.
Bir başka görünüyor gözüme
Belli ki, bahar vurdu beni.
Eylülde yaşatıyorum
İstanbul'a baharı.
Ve ben;
Gözlerindeki İstanbul'u seviyorum.
Bir başka doğuyor güneş,
Sabahları.
Bir başka sarıyor çiçekler dalları.
Penceremdeki fesliyenler
Bir başka, akşam akşam.
Sevgi tarlaları sürülüyor yüreğimde
Sokak sokak.
Karanlıklar bile
Bir başka aydınlık.
Sokak, cadde, insan
Beton,
Nefes alan can
İstanbul baharı yaşıyor gözlerimde
Belli ki, bahar vurdu beni.

 
Toplam blog
: 32
: 338
Kayıt tarihi
: 01.03.09
 
 

1956 Ankara da doğdum. İlk ve orta okulu Kayseri' de okudum. Haydarpaşa meslek lisesini bitirdim. En..