Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '11

 
Kategori
Güncel
 

Gözümüz yollarda kaldı

Gözümüz yollarda kaldı
 

Kaç gündür bekliyordum. Şu ek zam açıklansa da rahatlasam diye; oh be açıklandı da sonunda rahatladım. Beklediğimden daha yüksek çıktı. Sağ olsunlar! Memurum bozdurur bozdurur harcar bitmez. Kafana takma be kızım diyorum, benim man kafa dinlemiyor, takacak ya bir şeyler toka takamıyorum saçım kısa ya, tak işte bir şeyleri diyor, benim gel git akıllı man kafam. 

Bunlar gerçekten azıttı, kırkından sonra azanı mezar paklar derler ya bakalım bunları ne paklayacak? Resmen dalga geçiyorlar bizimle. Tabi sırtları pek, karınları tok eğlenecek onları güldürecek bir şey lazım. O da biz garibanları; bu garibanlar asgari ücretle çalışan elemanlar, onlardan azcık hallice memurlar ve emekliler, % 0, 21 zam memura, aylık otuz lira da asgari ücretliye ne kadar çok sevindirdiniz bizleri, Allah’ta sizi sevindirsin. Biz bile gülüyoruz, ağlanacak halimize, acaba bize bu zamları layık görenler ne yapıyorlar? 

Sayın beyler; bu kadar yetmez mi? Asgari ücreti değil, şu memura verdiğiniz maaşı bir ay kendiniz alın, verin eşinize evi bir ay geçindiriversin. Geçinebilecek misiniz? Bakalım. Denemekten bir şey çıkmaz ölmezsiniz, bunca asgari ücretli ve memur yıllardır ölmedi. Korkmayın size de bir şeycik olmaz. Bana komik geldi, sizin bize layık gördüğünüz bu zam var ya bizi saraylarda mı yaşatır, yalılarda mı yaşatır bilemiyorum. Sayın bakanımıza, hani şu otuz binli rakamlarla telaffuz edilen evde oturan şahsa bir asgari ücretli ile bir memurcuk komşu olursa hiç şaşırmayacağım. 

Haydin gayri avam takımı, artık bu zamlarla bizler de sayın bakanımızın kapı komşusu oluverelim. O da sevinsin benim vatandaşım benimle aynı statüde diye, hep biz sevinecek değiliz ya?
 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..