Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Gözyaşlarımı bıraktım gözlerinde

Acımtırak hayallerimi fırınlanmış geçmişimle sunsam önüne, kokusundan gidersin...Giderken bakarsın gözüme, sarımtırak hayallerle...Sen bakmaya devam et, ben gözyaşlarımı gözlerine gömdüm... Belki ziyaret ederim. Karamsar fakat adı bayram olan günlerde... Belki de gözlerin de biten renksiz otlar da bırakırım seni...Bilemem! Dönüp giderken bilemediğin gibi...Ben gözyaşlarımı bıraktım gözlerinde...Başlarken bıraktığın gökkuşakları gibi...Damlalarıma ışık bul gözlerinde, gözlerine bir gökkuşağı bul gözlerimde.

 
Toplam blog
: 76
: 418
Kayıt tarihi
: 26.04.09
 
 

İçimi yazılarıma, dışımı enerjinin akışkanlığına bıraktığım ben, yaşama her sıradan insan kadar m..