Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gücün Yarısı Rakibin Güçsüzlüğünden

Güçlü, güçlüyüm diyen ve güçlü görünenlerin durumları belirsiz; yani böyle olmayabilirler.

Bir kişinin gerçekten güçlü olup olmadığı karşındakinin kendisi kadar güçlü olması durumunda anlaşılır. Rakibinin gücü daha aşağı ve ne kadar aşağı ise güçlü olduğu iddia edilen kişinin gücü o kadar aşağı çekilir.

Hiç gücü olmadığı halde sırf karşısındakinin zayıf oluşu nedeniyle (tırsmak da zayıflıktır) güçlü görünen kimseler vardır. Şimdi bu onun gücü mü hayır, karşısındakinin korkaklığı.

Ben de çok tırstım haliyle karşımdaki güçlü ben korkak oldum; ama gerçekten şans mıdır nedir hiç gücümün yeteceği birine rastlamadım. Gücümün yetmeyeceği biriyle de sırf yiğitlik olsun diye kavga edecek kadar akılsız da değilim, sonuçta ülke kurtarmıyoruz, öyle olsa dalarım!

Şimdi burada adaletsizlik var abi! Kim bilir kimler hak etmedikleri güç ve onurun sahibi oluyorlar. Korkaklık ya da işin sonunu düşünmek normalde yenecek kimseleri onların karşısında güçsüz düşürüyor.

Onların çoğu güçlü değil aslında, bizler güçsüz olduğumuz ya da gücümüzü göstermediğimiz için güçlü görünüyorlar. Güçlü rakip karşısında nasıl kaybettiklerini görüyorsunuz. Madem güçlüyseler bunu burada da görmeliyiz.

Rakip bedenen güçsüz olabilir, korkuyordur, işin sonunu düşünüyordur falan, bunların hepsi güçsüzlük. “Ben güçsüz değilim dövüşmek istemiyorum, kavgaya karşıyım” Biz durumu biliyoruz da maalesef dışarıya böyle yansımıyor.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..