Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '10

 
Kategori
Mizah
 

Guguklu saat

Guguklu saat
 

Başbakan nereye koşuyor? Neredeyse ülkenin tüm kurumları ile küs. İşte Başbakanın küsleri: Ana yasa mahkemesi. Yargıtay. Danıştay. Sayıştay. HSYK. Doktorlar. Eczacılar. Sendikalar. Sivil toplum örgütleri. TSK. Muhalefet partileri. Deniz Baykal. Devlet Bahçeli, Tekel işçileri. Bakkallar. GATA. Bir kısım medya,

Başbakanın barışık olduğu kurumlar yok mu? Olmaz olur mu, elbette var. Futbol federasyonu. BDDK. Özelleştirme idaresi. TOKİ. RTÜK. YÖK. Filistin. Hamas. Kaddafi. Deniz Feneri. TRT. Bir kısım medya. Hülya Avşar. Durum dengede mi? Değil. Kızıl derili büyük Reislerden biri demiş ki: "Bir düşman çok, yüz dost azdır." Adam Kızılderili. Söylediği bizi ırgalar mı? Bana sorarsanız, ben derimiki: UGH.

Erbakan hoca da, bir zamanlar, iktidar ortağı iken, guguk demişti. Onun guguk dediği hukuk, bu günlerde oldu guguk. Çocukluğumda, bizimde bir guguklu duvar saatimiz vardı. Saat başlarında ve yarımlarda, guguk diye öterdi. Kimilerine göre, bu guguklu saatler, bulundukları eve, uğursuzluk getirirmiş. Bir ara, babamın işleri ters gidince, anam tutturdu. guguklu dandır diye. Babamda inanmış olacak ki, Gugukluyu, aldığı yere götürüp, geri verdi. Yargının karakuşi durumuna bakan herkes, guguk kuşuna döndü. Saat başı öten ötene. Bir uğuırsuzluk var galiba. Hayırlara vesile olur inşallah.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..