Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '10

 
Kategori
Magazin
 

Gülben Ergen "jartiyer giymek bana yakışmaz!"

Gülben Ergen "jartiyer giymek bana yakışmaz!"
 

İğneyi kendine batırmalı!


Bunca ekonomik kriz, çekilen acılar, yaşanılanlar bir yana , Gülben Ergen "Jartiyer giymek bana yakışmaz" demiş ;o zaman

giyme !!!

Ajda Pekkan işine, kendine saygılı, savaşcı bir insan, bir yaş tutturmuşlar gidiyor, sanki zaman bazı kesimler için duruyor, diğerleri için sürekli geçiyor gibi. Ajda'nın yaşı yok, o herzaman bakımlı, alımlı ve hoş bir kadın. Rakamlarla bir insanı yargılamak, bindiğin dalı kesmektir, yaş bir zihin durumudur, kendisine saygılı olan herkes iyi görünmek ister, bu istek herkes için geçerlidir.

"İlerleyen yaşına rağmen" bu cümleyi söyleyen kişinin, özü ile ilgili bilgi ve algılama eksikliği açık ve nettir. Kimse aynı yaşta kalmıyor çünkü !!!

Gülben Ergen'e jartiyer giymek yakışmayabilir, ama Ajda Pekkan'a çok yakışıyor, ayrıca bu bir -"show"- sahne gösterisi, işin gereği bu...

-"Benim üç çocuğum var, bana yakışmaz "demiş!!! Peki üç çocuk ve ün kazanmadan önce ne bedeller ödendi ?

Kimseyi yargılamak değil amacım, ama kendimde dahil olmak üzere, önce kendimize bir bakacağız, eğer kusur bulamazsak(!) Başkasını acımasızca eleştirelim. Bu aynı bir fahişeyi taşlayan halka söylenen, şu söz gibi değil mi? "Hiç günahı olmayan, taşlamaya devam etsin" Halk ellerindeki taşları yere bırakmak zorunda kalır.

Cam evde yaşayan taş atmamalıdır. İşin aslı yeğen, hepimiz cam evlerde yaşıyoruz. Kendi günah ve kusurlarımızı düzeltmeye uğraşsak , zaten kimseyi böyle yerden yere vurmaya zaman ve fırsat bulamayız !!!

Jartiyer giymek Ajda'ya çok yakışıyor, aslında özel günlerde bir çok kadına da yakışır.

Gülben Ergen kıssadan hisse, emeğe, çabaya, insana herşeyden önce kendimize saygılı olalım.

İstemeyen jartiyer giymesin, ama giyeni de yargılamasın, cam ev kırılıp, dökülebilirr...

Hayatta herşey herkes içindir !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..