Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Güldür yüzümü

Güldür yüzümü
 

Ellerini uzatıp dayardım et bu garip kuluna

Gözlerim perişan, yabancıyım ben yurduma

Bir sevgi tomurcuğu ekip de şu bağrıma

Ne olur Tanrım birkez de güldür şu yüzümü


Eller yabancı oldu, nedendir diyemem

Sessizlik beniboğdu, yeter diyemem

Bir güler yüzehasretim, öleyim diyemem

Beni o yarim ilegüldür şu yüzümü


Bir yarımı aldınbenden, sesim çıkmaz

Hıçkırıklar içindeolsam, duyan olmaz

Gidenin yerinebaşkası konmaz

Aldığını geri ver degüldür şu yüzümü


Ben bir garip kulum, sen ise tanrı

Tek istediğim odurgayrı

Beni benden etmedenver onu gayrı

Başka şey istememgüldür şu yüzümü


03.09.08 çrş 12:27

 
Toplam blog
: 74
: 546
Kayıt tarihi
: 21.04.07
 
 

1980 doğumluyum. Kamu Yön. Bölümünde okumaktayım.. Kelimelerle oynamak en büyük zevkimdir. Kelimele..