Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '13

 
Kategori
Yılbaşı
 

Güle güle 2013 Hayat 2014 ile devam edecek

Güle güle 2013 Hayat 2014 ile devam edecek
 

Eğer Bir gün

Bir beyaz güvercin

Gelecekse ağzında bir mektupla

Ve silecekse gözlerimdeki hüznü

İsterim

Durmasın kanat çırpsın bana doğru... ...

Geçmiş senelerde yılbaşı yazısı ne yazmışım diye baktığımda gördüm ki  Erdal Ayrancı'nın yukarıdaki güzelim  dizeleri ile 18 Aralık 2007 tarihinden sonrasında ara vermiş üzerinden 4 sene 5 ay geçtikten sonra 26 Mayıs 2012 tarihinde tekrardan yazmaya başlamışım. Seneler su gibi akıp geçiyor ve bunca sene de ilk yeni yıl yazımı şu an yazmış oluyorum.

Her gelen sene dileklerimiz, isteklerimiz ve yapacaklarımız için umut oluyor. Yok tamam yeni yılda değişeceğim, şöyle yapacağım böyle  olacak .... diye içten içe başlamaz mıyız ? Her ne kadar kabul etmiyor görünsek de sanki gelecek olan yeni yılda herşey çok daha güzel olacak gibi gelir ve  daha çok beklenti içerisine gireriz.

Yarın gece yani 31 Aralık gecesi herkes istediği ya da gücünün yetebildiği şekilde yeni yılı karşılayacak. Bu sene yeni yılı bahane edip 2013 senesinin yorgunluğunu atmak için yeni yıl bahane eğlence şahane olsun istiyorum.

Şimdi düşünüyorum nerede daha çok eğlenebilir kurtlarımı dökebilirim ?

Neresi daha az masraflı olur ?

Nerede  avazım çıktığı kadar şarkılar söyleyip bağırabilirim ?

En sonunda kararımı verdim. Biraz  ailemle beraber olup kendimi Alsancağa atacağım. İzmir'de olan arkadaşları da beklerim.

Yeni yıl için  öncelikle sahip olduklarıma hamd olsun, çok şükür diyorum. Tüm dünya halkı için barış, özgürlük, huzur, eşitlik diliyorum. Dünyadaki bütün çocuklar, neşe, umut, sevgi ile ışıl ışıl gelecek kaygısı olmadan, gelecekten korkmadan baksınlar. Onlar hiç ağlamasın gözlerinde yaş olmasın .

Tüm insanlık, canlı cansız hep mutlu olsun sevgi dolu olsun illaki birşeyler olacaksa eğer  aşk olsun aşık olsun. Herşey gönlümüzce kir pas dünyamızdan, halkımızdan, insanlıktan uzak olsun...

Yarın akşam tam onikide aynı dileklerde buluşmak, birleşmek umudu ile iyi seneler, kucak dolusu  sevgiler...

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..