Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Gülme ya...

Gülme ya...
 

Kızma !
Rujunu kullanmadım
Elma şekerim dudaklarımda

Karıştırmadım çekmeceni
Gözlerimdeki mavi sulu boyamdan
En sevdiğin kolye değil boynumda
Seccade arasındaki tespih

Bak !
Bluzunden elbise yaptım kendime
Pullu yerlerini kesip akvaryuma attım
Hani derisi soyulan balığım var ya
Yesin de parlasın diye

Dolabından beyaz tilkiyi çıkardım
Midesi boşmuş
içine ekmek doldurup diktim
Yine de durmadı ayakta

Bebeklerimi çıkardım sepetten
Hepsini taradım
Sardım,
Ayağımda salladım
Yatırınca ağladılar...
Susturamadım
Neden kaşların çatılırmış anladım
-Uyu deyince
Bir daha ağlamayacağım...

Cezalandırma
Sana özenip
Öylesi büyümek istedim

Sözünü dinlersem
Çabuk büyür müyüm
Her gün saçlarımı tarasan
Güzel olur muyum
Aaaa.. bu ayakkabılarına girsem
Anne olur muyum

gülme yaaa
sadece sordum

 
Toplam blog
: 88
: 392
Kayıt tarihi
: 13.11.07
 
 

Nisan -1970 İstanbul doğumlu. Genç Kuşak Aktüel dergisi genel yayın koordinatörü. Haftalık yayımı..