Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '12

 
Kategori
Anılar
 

Gülriz'in mutfağından...

Gülriz'in mutfağından...
 

Ah o köfteler


Aranızda kayınvalidenizi özleyeniniz var mı ?

Olur da,  olmaz da.

Hoş karşılarım :)))

Ya yaptığı yemekler...

Hadi canım !

Yemediniz mi  hiç?     

Zeytinyağlıları,   dolmaları,   köftelerini ? 

Üstüne üstlük,  hiç mi hiç ? 

"Hımmm  ellerine sağlık anacım" demediniz mi ? 

*

A aaaa...A  aaa.

Aşk'olsun.

Kayınvalidemin köftelerini yediğimde çok gençtim. Aklıma bile gelmedi valla "hımmmm" demek. Öyle özel, öyle güzel  bir tadı   vardı ki...

Lüplettim gitti :)

*

Eti; "kuzu gerdan ve döş"  alırmış meğer...    

Köfteleri,  kızarttığı yağın içinde bırakırmış bi süre.

Acıktım akşam akşam... 

Özendim. "Dana"  kıyması  buldum buzlukta.

"Yaparım"   dedim... 

Olmadı...

Resim bile internet kaynaklı olup...

Köfteme karabiber  eklemeyi de unutmuşum!

Hay Gülriz' in mutfağına...

*

Ağız tadınız  bol olsun.

Gülriz'den  sevgilerle...

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..