Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Gülten Dayıoğlu ile ilk buluşmam

Gülten Dayıoğlu ile ilk buluşmam
 

9 Mart Cuma günü. Ülkemizin en sempatik, en ünlü ve bir o kadarda yaşlı yazarıyla buluşma imkanım oldu. İsterseniz konuya gireyim. TÜYAP 5. Bursa Kitap Fuarına gitmiştim. Önüme bir yer çıktı ve bu fuarda iki adet salon olduğunu belirtiyordu. Ben hemen salon 1'e girdim. Pek fazla ilgimi çeken birşey olmadı.

Daha sonra salon 2'ye girdim. Sonra bir tarafta bir kalabalık gözüme göründü. Altın Kitaplar diye bir stand gördüm aman Allahım karşımda birde kimi göreyim etrafında en az 30 kişi birikmiş olan saygıdeğer Gülten Dayıoğlu. Hemen tokalaşmak ve kitap imzalatmak ayrıca fotoğraf çektirmek için sıraya koyuldum. Önümde 2 kişi kaldı ama beni heyecan bastı. Daha sonra 1 kişi ve sıra bana geldi.

En önce tatlı dille merhaba dedim o da bana merhaba dedi. Sonra ismimi sordu ve kitabı imzaladı. Daha sonra fotoğraf çekindik. Ve ben yavaş yavaş salonun çıkış kapısına geldim.Çok güzel bir macera ve heyecan dolu bir fuardı.İnşallah bir daha başka bir fuarda görüşmek dileğiyle...

SEVGİLERİMLE....

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..