Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

05 Ocak '20

 
Kategori
İlişkiler
 

Gulu Gulular...

Hayvan sever insan kardeşlerime sesleniyorum!
Neredesiniz?
Yoksa siz hayvanları da mı ötekileştirdiniz?
 
Yılbaşı nedeniyle milyonlarca hindiciğin hayatına son verildi... Sofralarda afiyetle yenildi... Ve yine, yılbaşı diye, biz insanlar eğlensin diye, dünyanın her yerinde tonlarca havai fişek patlatıldı... Milyonlarca kuşun kalbi durdu...
Bu acı gerçeklerden hiç mi haberiniz olmadı? Hiç mi vicdanınız sızlamadı? Yoksa sizin vicdanınız insan ayırdığı gibi, hayvanda mı ayırıyor?
 
Kurban bayramlarında ME'ler MÖ'ler kesiliyor diye,, avaz avaz paylaşımlar yaptığınız çığlıklarınıza ne oldu?
Sizin hayvan sevginiz dört ayaklılarla mı sınırlı?
Biz insanlar gibi (!) iki ayaklı hayvanlar hayvan değil mi? Yoksa sizler, insanları ötekileştirdiğiniz gibi, hayvanları da mı ötekileştirdiniz?
 
Aslında şu an paylaşım yapacak ne halim ne de zamanım var.
Sadece eğlence olsun diye, havai fişekler atılırken kalpleri duran kuşların feryadına dayanamadım...
 
Bilmiyorsanız öğrenin diye not düşüyorum!
Bu acı gerçeği bilmeden önce, benimde hoşuma gidiyordu havai fişek gösterilerini izlemek ... Ama şimdi o hoşlanma büyük bir kedere terk etti yerini...
Bizler bir hindi, bir kuş da olabilirdik...Bizi biz yapan, sadece, kedi, köpek, koyun ve öküz olmamalı... Belkide bu yüzden kedi köpek gibi birbirimizi yiyoruz... Kim bilir belkide bu yüzden insan doğduğumuz halde, koyun gibi güdülüyor ve öküz gibi dolaşıyoruz yeryüzünde...
Hadi gelin önce ''insan'' olduğumuzu hatırlayalım...Ve hiç aklımızdan çıkarmayalım ki ''önce insan'' önce insan olmak yakışır bize hayatta...
 
Dedim. Gittim. Cevap ve yorumlarınız yolum üstüne...
 
Melekler yüreğinizden öpsün mü öpmesin mi bu defa bilemedim...
 
SR
 
Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi, açık hava ve doğa
 
 
Gönül Notum: Lütfen bu yazıyı tüm hayvanseverlerle paylaşalım...
 
 
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..