Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '12

 
Kategori
Mizah
 

Gülücükler adına

Gülücükler adına
 

PEyniiirrr:))


Güldürdü beni,

'Allah'ta seni güldürsün' dedim.

'Güldürmesin' dedi.

'Niye?' dedim.

'Güldükten sonra ağlarım' dedi.

'O zaman ağlama' dedim.

'Gülmemi yutsam olmaz mı?' dedi.

'Hayır' dedim.

'Peki' dedi.

'Ee şimdi ne yapıyoruz?' dedim.

'Gülücükler Adına kusuyoruz' dedi.

'Ne kusuyoruz?' dedim.

'Hayata inat kahkahalarımızı kusuyoruz' dedi.

'Ben bir çöp torbası getiriyim' dedim.

'Getiremeden halıyı mahvetti.'

'Sen istedin' dedi.

'Sorun değil' dedim.

'Gülücükler Adına odada gülücük kokusu var' dedi.

'Ve artık ağlamak yok' dedim.

'Söz' dedi.

Gülümsedim.

 

 
Toplam blog
: 10
: 1448
Kayıt tarihi
: 23.05.11
 
 

Hayatta üç prensibim vardır. Şükret, üret ve paylaş... Yazılarım aracılığıyla ürettiklerimi sizle..