Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gün annelerin

Gün annelerin
 

Ben iki çocuk annesiyim. Bir anne ve evlat olarak anneliğin dünyada eşi benzeri bulunmayan, kelimelerle anlatılamayacak kadar güzel bir duygu, içindeki sevginin sınırı olmayan bir sevgi denizi, aynı yoğunlukta fedakarlık ve hoşgörü olduğunu söylersem çok basite indirgeyerek ifade etmiş olurum. Bazı duygular vardır anlatılamayan sadece yaşanan... Annemizin bizi çok ama çok sevdiklerini biliriz ama aslında anne olduğumuzda tahminimizden çok daha derin bir sevgi olduğunu anlarız. Her ne kadar özel günlere çok önem vermesemde anneler gününü ve çocuklarımın doğum gününü istisna kabul ediyorum.

Anneliğin nasıl bir his olduğunu anlatamam. Öylesine büyük bir şey ki bu... Kendinizden önce çocuğunuzu düşünmek,her şeyi onun için yapmak, iş işten geçti diye düşündüğünüz anda onun için çabalamak. Ne kadar yorulsanızda onun gözünde minik bir pırıltı, ufak bir gülümseme gördüğünüz anda ''iyi ki'' diyebilmek, kalbindeki sıcaklığı kalbinde hissedebilmek, sıcaklığınızı onunla paylaşmak, büyüdüğünü görmek... Tarif edilemez.

Çocukluğumu hatırlıyorum da bazen sokağa çıkmama izin vermezdi annem. Nasıl da sinirlenirdim ona. Çocuğum olunca anladım beni sinir eden her şeyin aslında beni korumak olduğunu.

Yakın bir arkadaşımla seneler önce sohbet ederken annelik konusu açılınca gözleri doldu ve ve onbir yaşında annesini kaybettiğinden bahsederken  ''dayanılmaz bir travma'' diyebildi sadece. Her anneler gününde o sohbetimiz gelir aklıma, annelerini kaybedenler gelir. O yüzden annemiz hayattaysa kıymetini bilelim en azından arayıp sesini duyalım. Eğer değilse de, kalbimizden bir dua okuyalım. Biz onun sesini duyamasakta o bizim sesimizi duyacaktır.

Annemizin bu günde ellerinden öpüp gününü kutlayalım. Başka şehirlerdeysek arayıp sesini duyalım. Hayatımızda bizi koşulsuz sevenleri ilk sıraya alalım. Ne yapsak onların hakkını ödeyemeyiz. O güzel yüreklerini başımıza taç edelim. Bu duyguları bu yoğunlukta yaşarken annelerini kaybedenlerin böyle özel günlerde acılarının  daha arttığını biliyorum . Allahım onlara sabırlar versin..

Öncelikle canım biricik annemin olmak üzere tüm annelerin , anne adaylarının, içinde annelik sevgisi taşıyan herkesin  anneler gününü kutluyorum, ellerinden öpüyorum. Annelerini kaybedenlere Allahtan sabırlar diliyorum, mekanları cennet olsun.

Sevgiyle kalın:)

 

 
Toplam blog
: 2
: 75
Kayıt tarihi
: 18.02.15
 
 

Ankara'da Kamu Kurumunda Sayman olarak görev yapıyorum. ..