Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '12

 
Kategori
Yetenekler
 

Gün batımı aşıkları

Başlığım, bu gün bitirip çerçevelettiğim yabozun adı. 500 parçalık bir puzzle. Bitmeyecek sandığım ama şu an karşımda duran güzel bir tablo bence. Tam kendimi dövmeye başlayacaktım ki o gözüme çarptı. Evet, bak güzel bir şey yaptın; dedim içten içe. Evet, o yapboz ben kendim yaptım, tıpkı güzel yaptığım her şeyi tek başıma yaptığım gibi.

Çirkinliklere gelince muhakkak bir ya da birkaç yandaş bulabilirim size. Suçlayacaklarım listesi hazırdır. Fakat inanın güzeli ile çirkini ile “en“ sözcüğünü başına getirebileceğim bir şey anımsamıyorum. Bu da birden çok sıradan hissettirdi bana kendimi. Sıradan olmak iyi midir kötü müdür?

Başlığa bakıp sizi umutlandırdıysam güzel bir yazı adına, bağışlayın. Şu an için elimden gelen sadece güzel bir başlık.

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..