Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '08

 
Kategori
Anılar
 

Gün odur ki..

Gün odur ki..
 

cennet köşesi


En sonunda sıkışıp kalıyoruz hayatın içinde, hareket dahi edemez hale geliyoruz.
Kimimiz yıllar boyu yaptığı hatalar arasında sıkışıp kalıyor kimimiz ise istekleri tükenipte artık neyapacağını bilemediğinde..
Her köşebaşında bi anı olması bazen güzelde bazende yolda bile yürümeyi zorlaştırıyor.
İşte benimkide birazcık öle oldu sanırım, sıkıştım kaldım bi şehirde.. Tabi bu insanın hayat nasıl baktığıylada alakalı ben " bunu böyle yapmasaydım" diyenler grubuna daha çok girmeyi alışkanlık haline getirdim ister istemez. İşte yolda yürürkende baktığım her yerde olna anılarım yapmasaydımlarla dolu olunca artık gitme vakti gelmiş demekti. Nefes almak bile zor gelirmiydi insana..

Şimdi bir başka coğrafyadayım, yeni istekler yeni hatalar için..

Ama en çokta yapmasaydımlardan kurtulmak için sevgilerimle..

 
Toplam blog
: 18
: 550
Kayıt tarihi
: 18.11.08
 
 

1980 doğumluyum. 2002' de Kocaeli Üni. denizcilik dölümünden mezun oldum ancak şimdi havacılık sektö..