Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bazen

Bazen
 

Çook dertliyim bu aşk meşk davalarından.. Büyüklerimiz hep derlerya yaşın geince evlen yoksa yaşın geçerse seçici olursun beğenemezsin diye.Yavaş yavaş o noktaya doğru ilerliyorum galiba, büyüklerimizinde her dediği çıkmasa olmaz sanki.
Ama onu bize söyledikleri zaman ne kadar uzak geliyo o mesajlar dimi sanki o duruma ben hiç gelemem gibi düşünüyo insan çoktan çoluk çocuğa karışmış olurum zaten.İşte ordada devreye yine büyüklerimizden dökülen laf " kısmetse gelir seni bulur" devreye giriyo:)

Bu zamanda herkes zaten geç evleniyo duygusunun arkasına saklanmaya çalışıyorum bazen ama asıl gerçek hakkaten gelip o insanın seni bulması destursuz ben geldim diye hayatının orta yerine dalması galiba hemde kaşla göz arasında.
O an geldiğindede benden çok ailem mutlu olucak heralde, bu kadar mürüvet görme sevdası olamaz, onlarda haklı tabi.Artık ilişkilerden sıyrılıp evleniyim ya demekle olmuyo olsa keşke..
 
Toplam blog
: 18
: 550
Kayıt tarihi
: 18.11.08
 
 

1980 doğumluyum. 2002' de Kocaeli Üni. denizcilik dölümünden mezun oldum ancak şimdi havacılık sektö..