Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavinin güncesi hanife

http://blog.milliyet.com.tr/bmil

23 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Güne başlayış

Merhaba,
Sabahları gazetelere bakmak için çok az bir zaman ayırabiliyorum. Bu sabahta sadece gözatma şeklinde haberleri geçerken, son zamanlarda okudukça iyice keyifsizleştiren başlıklara, bugünde yenileri eklendi.

Farklı eğilimlerdeki insanları, aynı parti içinde toplayarak oy toplama eğilimi canlandı diye okurken canım sıkıldı. Günlük yaşam içinde birbirine belki günaydın ya da iyi akşamlar demek dışında birarada olamayan insanlar olarak bizler, inandıklarımız, görüşlerimiz doğrultusunda oy verdiğimiz partilerde, inanmadığımız, desteklemediğimiz isimleri gördüğümüzde hoşgörü ve saygı ile yaklaşabilecek miyiz?

Muhafazakar - milliyetçi - solcu - ulusalcı - çıkarcı isimlerin birarada olduğu partilere baktığımız pencereden görmek istediklerimizi görebilecek miyiz?

Ya saygı?

Ne acıdır ki cumhuriyetimizin tehlikede olduğunu düşünüyor ve Atatürk Türkiye'sinde laik birey olma çabası veriyorken; iktidar hırsının, amaçların yine çok önüne geçtiğini görüyor ve yine üzülüyorum.

Okurken bile gözlerimi kaçırdığım Ankara'daki patlama için tıpkı başlıktaki gibi LANET OLSUN sözcükleri dökülüyor bir kez daha dudaklarımdan... İnsanların parçalanarak, acının doruğunu yaşayarak ölmelerini seyretmenin hangi yüreğe sığabileceğini mantığım almıyor.

Küçücük çocuklara tecavüz, holiganların marifetleri!!!, ilköğretim okullarında ölme-öldürme dehşeti...

Ve okumaktan vazgeçiyorum. Çünkü yüreğim tükeniyor.

Ama ben yüreğime söz geçirmeyi öğrendim. Tükenişler beni durdurmuyor.

Güzel bir gün diliyorum ve güzel bir gelecek, en çok çocuklar için. Cumhuriyet çocukları olarak büyüyebilmeleri için.

Hoşçakalın.

 
Toplam blog
: 19
: 886
Kayıt tarihi
: 17.05.07
 
 

Yaşama ne olursa olsun gülen gözlerle bakmayı seviyorum. Bunu başarmanın ne kadar zor olduğunu bi..