Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Güneş Bana Dedi ki...

Güneş Bana Dedi ki...
 

Köprünün arkasından göz kırpıyordu...


Sabah gün ağarırken, yatağıma sokularak

Kulağıma fısıldadı güneş...

Sana geldim der gibi

"Bana ne çok yaklaş, ne de uzak dur

Çok yaklaşırsan yanarsın

Uzak durursan donarsın

Ortayı sen bul artık."

Sonra sessizce çekildi gökyüzündeki yerine

Baktım ardından yapayalnız!

Ortayı bul derken bana

Bir mesaj vermişti hayatıma

Geçmişe bakıp, şimdiyi ve geleceği cezalandırma

Der gibi okşamıştı yanağımı...

Ben geçmişi attım ardıma derken

Farkına varmadan şimdikileri ve geleceği suçlar olmuştum

Ya çok yaklaştım güneşe

Ya da uzaktım ruhumla ve bedenimle

Ortayı hiç bulamadım sarı ateş...

Sen de bana bir kere seslendin

Bir kere seslendin ve sustun!

Bir daha uyandırsan usulca

Desen ki; ortayı bulma,

Yaklaşsanda uzaklaşsanda ısıtacağım

Sıcacık ısıtsan beni sonsuza kadar

Hiç gece olmasa, önüne kara bulutlar gelmese...

Hep yanımda olsan, aydınlık ve ılık...

Hep benim yalnız benim GÜNEŞİM olurmusun istesem...

 
Toplam blog
: 47
: 705
Kayıt tarihi
: 18.05.09
 
 

1968 İskenderun doğumluyum. 1988 yılında Hatay Eğitim Yüksek okulu Sınıf Öğretmenliği, 2002 Anadolu ..