Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Güneş batınca çıktım yola

Güneş batınca çıktım yola
 

Elim klavyeye gitmedi geldiğimden beri. İnsan lüx ortamlardan etkileniyor tabi, birde benim gibi alışık olmayınca.

Antalya da toplantı var.

Sürünün bir parçası olmamak için gitmek istemiyorum ama elden ne gelir seve seve!!!

Yasin’i (beraber çalıştığımız şef arkadaş) gönderiyim diye çok uğraştım ama yemedi.

En son uçak fobim var. Uçağa binmekten korkuyorum dedim.

“O zaman otobüsle geleceksin” dediler.

İstanbul’dan Antalya otobüsle on buçuk saat.

Varandan bilet aldım.18 30da Esenlerden otogardan servisle, Çağlayana götürdüler, 20 30 a kadar bekledim.

Takıntılarım var ya otobüsün bütün lastiklerini inceledim Allaha Şükür içlerinde kabak olanı yok.

Şoförle tanışmasam olmaz.

Adam dışarıda, yolculuk öncesi son sigarasını içiyor.

— Selamünaleyküm,

— Aleykümselâm

— Otobüsün şoförü siz misiniz?

— Buyurun benim.

— ( Beğendim adamı, uykusunu almış çok dinç gözüküyor) İyi iyi

— Anlamadım

— Hava güzel diyorum, yağmurda yok kaç gibi Belekte oluruz kısmetse.

- Allah kaza bela vermezse sabah dokuzu bulur..

- İsminiz

- Hüsnü

- Memnun oldum Ali bende

Toklaşıyoruz.

Kuvvetli adam

Memleket nere

—Antalya

— İki şoför mü? Oluyor sizin otobüslerde?

— Evet, iki şoförüz. Pamukova’ya kadar ben kullanacağım

Firmanın kendi çıkartmış olduğu bir dergi var. Beklerken dergiyi yalayıp yuttuğum için, donanımlıyım.

— Sizinkiler zeytin işi de yapmaya başlamışlar?

— Evet

— İyi iyi

Adamın ne zaman sünnet olduğunu, askerliğini nerde yaptığını, yengeyle nasıl tanıştıklarını soracaktım ama

Hüsnü Ağabeyin imdadına içeriden yapılan anons yetişti. Kurtuldu şoför

Benim bilet, gidiş dönüş. Ederi 114 YTL (UCUZ)

Yirmi beş numaralı yolcuyum.

En son Otobüs seyahatini beş sene önce balayı dönüşü yaptım.

Fethiye’den- İstanbul.

Sonrada tövbe ettim

Bıçkın bir şoföre, denk geldik. Uçtu herif( ne günlerdi).

Korkudan dört yüz sayfalık bir kitabı soluksuz bitirdim.

Şimdiki otobüsler çok lüx Allah için.

Aralar geniş, koltuklar konforlu. İnanmayacaksınız, yastık ve battaniyede veriyorlar.

Yurt dışında pijama veren şirketlerde varmış fakat bu uygulama henüz Türkiye de başlamamış( Teknoloji işte)

İki koltukta bir televizyon, sekiz kanallıda radyo var.

Kulaklıkta sorun yaşadım. Ben eskisi gibi tepemden taktım, kulaklıklar, kulaklara denk gelmedi. ( kafa kocaman ya)

Elimle kulaklığı kulağıma tutup tek, kulaktan dinlemeye başladım( buna da şükür)

Bu arada Muavin geldi yanıma

— Beyefendi ensenizden geçireceksiniz kulaklığı...(Öküz)

Kurtlar Vadisini izleyeceğim diye kuruluyorum... Meğerse yayından kaldırılmış. (Trakya’yı bir bıraktım karıştı ortalık)

Otobüste zaman geçmiyor. Uyuyamıyorum da...

Çıkarttım yanımdaki kitabı okumaya başladım. ( Dört Bilgelik Yeryüzü bekçilerinin Bilgeliği Gücü ve Zarafeti. Dr Alberto Villoldo)

“Kitapta ne var?” derseniz.

Demeyin anlatması uzun sürer konu dağılır.

Devam edecek........

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..