Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Güneş doğacak

Güneş doğacak
 

İçimdeki yıldızları kara bulutlar çalıyor

Çoktandır rengini unuttuğum karanlık

Gök ekinimi biçiyor

Gönlümdeki meltemi fırtınalar içiyor

Acının ordusu cebren ve hile ile

Mutluluğumun kalelerini zaptediyor

Söküyor çiçeklerimi

Dallarımı kırıyor...

            ***

Özlem ülkesine gitmek istiyorum

Otobüslerde yer bulamıyorum

Uçaklar dolu trenler rötarlı...

Gitsem hüznün hüküm sürmediği

İnsanın insanı söndürmediği bir yere

Ama yollar geçit vermiyor

Dalgalar azmış

Umut kaptan yakamoz meyhanesinde sızmış

Tayfalar dört bir yana dağılmış...

Çaresizliğin çivisiyle çakılıyorum

Cellat yalnızlığın hain ellerine...

            ***

Biliyorum seziyorum duyuyorum

Bir yerlerde sabah oluyor

O sabah buralarda da olacak

Yakın hem de çok yakın

Başlayacak aydınlığa doludizgin bir akın

Ve de yepyeni bir güneş doğacak!

**************************

 
Toplam blog
: 776
: 600
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Emekli edebiyat öğretmeniyim. Yazı ve şiirlerim çeşitli gazete ve dergilerde çıkmaktadır. 20 kita..