Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '14

 
Kategori
Deneme
 

Güneyin gül güzellikleri

Güneyin gül güzellikleri
 

Fatma İyibilgin


Bu sabah güneş bir başka!...

Bir başka gülümsüyor uzak ufuklardan!..

Görebildiğim bütün renkleri fırlatıyor üzerime!..

Açıkçası bugün güneşte bir hal var…

Acele ile toparlandım, 45.yılımda aynı heyecanla işime koştum…

Ama bu her zamanki iş heyecanıma benzemiyordu.

Bazen olur ya! Bazen bir yerlerde kopan bir fırtınayı sezersiniz ya!..

Sağ gözünüz seğrir, yar mı gelecek, dersiniz ya!...

İşte öyle bir hal!...

Odacımız “postanız var” dedi, elinde kocaman bir zarf…

Memuriyetteyiz, cezalar da böyle sarı zarflarla gelir!..

Heyecanlandım!...

Ne göreyim?

Bir güney güneşi ışıldamaya başladı zarfın içinden!...

Çok saygı değer hanım efendi yazar, oyuncu öğretmen, Milliyet Blog vasıtası ile tanışıp ailece arkadaş olduğum Fatma İYİBİLGİN den paha biçilmez bir hediye…

Yazdığı kitabını Antalya’dan Rize’ye bana gönderme nezaketini göstermiş…

Bir kaç kez okurum her kitabı…

Ama zannedersem bu saygı değer sevgili arkadaşımın kitabını birkaç kez değil, çok ama çok okuyacağım.

İlk sayfalarında gördüğüm Güneyin Gül Güzelliklerini doyasıya yüreğime toplayacağım…

Çünkü Güneyin Gül Güzellikleri “rüzgarla, şarkıyla, yağmurla” gelmişti…

Bu Kitap Sana İndi  isimli kitabında Fatma hanım “Olabilir mi” diye sormuş şiirinde!...

“Her şeye rağmen aşk”!..

Muhteşem bir duyuş.

Zaman geç kalmış maalesef!...

Gül güzelliklerini geç ulaştırması bu yüzden.

Kahrolmamız bu yüzden sayın yazarım…

Çok sevdim Güneyin Gül Güzelliklerini, çok sevdim “Bu Kitap Sana İndi” isimli kitabınızı…

Çok sevindim bu muhteşem nazik davranışınıza!...

Ebedi bir hatıra olarak saklayacağım.

Güneyin efil efil esen güzelliklerine gözüm gibi bakacağım.Söz!...

Sevgi ve saygılarımla… 

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..