Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Günlüğümden; şiirce

Günlüğümün sayfasına gri notlarım düştü; Böyle havaları seviyorum...

4 Aralık 2013, 12:32

Böyle havaları seviyorum. Yağmur yollarını seviyorum. Gökyüzü ıslak gri,  Yağmur gri, dumanlı, ağaçlar ıslak,  kül rengi .

Böyle havalarda duygulanıyor, yalnızlığımı seviyorum.

Yürümeyi,  böyle havalarda seviyorum...

 

En çok YALNIZLIĞIM  böyle havalarda güzel, ıslak, dingin.

 

Günlüğümün sayfasına düşen şiirsel sözcüklerim.

16 Kasım 2013, 16:10

Sevgimi unuttum, çoğalmıyor içim.

Seni  solumuyor bu kalp.

Aşk çarpmıyor kalbim

Yosun kokulu yalnızlığımda.

(şiir geçti ömründen-N.K)

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..