Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Günlük uygulanabilecek olumlamalar!

Günlük uygulanabilecek olumlamalar!
 

alıntıdır


Hepimiz bireysel gelişim ile alakalı çeşitli kitap ve makaleler okuyor, bilgi sahibi olmaya çalışırken bir şeyleri mantığımız kabul ederse uyguluyoruz.

Olumlamalar benim için mantıktan öte bilinçaltının kabul ettiği bir sistem olduğu için vazgeçilmez.

Bir çoğumuz olumlu ve olumsuz cümle kalıplarını yanlış kuruyoruz. Oysa bilinçaltı sadece “evet” demeyi bilir. Daha önceki yazımda da belirtmiştim.

Siz: “ben başaramam” dediğinizde

Bilinçaltı: “evet başaramazsın” der.

Kurduğumuz cümleler bilinçaltı tarafından duyulduğunda onaylanacaktır.

Bunun için özellikle sabah uyandığımızda günün nasıl geçeceğini belirliyoruz. Yatağımızdan kalktığımızda öncelikle güne uyanabildiğimiz için Allah’a şükür ediyoruz.

Sonra olumlamalarımıza başlıyoruz:

Güzel bir gün yaşamayı seçiyorum. Bugün ü içimdeki ve dışımdaki güzelliklerin farkında olmaya adıyorum. Doğa, nefes, sağlık, hayat, bolluk ve bereket, başarı hepsini bir mıknatıs gibi kendime çekiyorum. Hayatımda her şey bol miktarda var. İstediğim her şeye sahip olma yetisine sahibim. Aldığım her nefeste hücrelerim yenileniyor ve sağlığım her gün daha da iyiye gidiyor. Ben sahip olduğum her şey için minnettarım.

Tabii ki sizler kendi istediğiniz şekilde çoğaltabilirsiniz. Ancak cümle kalıpları yazdığım gibi olmalı.

Akşam olup gün bittiğinde, başımızı yastığa koyduğumuzda bu günü yaşayıp bitirme şansı bize verildiği için tekrar şükür ediyoruz. Dualarımızı okuyoruz ve meditasyon tercih edenler meditasyon yaparak uyuyor.

Bu süreci en az 21 gün devam ettirin ve hayatınızdaki, bedeninizdeki değişikliklere şahit olun.

Mutlu günler…

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..