Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '06

 
Kategori
Fotoğraf
 

Günün güzel fotoğrafları...

Günün güzel fotoğrafları...
 

Bugün güzel bir gün oldu. Öğle sıralarında saksıda gördüğüm bir küpe çiçeğinin fotoğraflarını çekmeye çalışırken kopup elimde kalınca havada tutup çektim... Güller arasında dolaşırken gördüm iki gülün kolladığı solmuş gülü. Kedi yavruları öğle sıcağında buldukları gölgede derin uykudaydılar. Bir güvercin elinde acayip bir makinayla dolaşan adama şaşkın şaşkın bakarken yakalandı.

Bizim buralarda rüzgar poyraz eserse deniz buz gibi olur. İki gündür soğuktu. Bu sabah hava lodosa dönünce denizin güzel olacağını anlayıp tam emin olmak için keşfe çıktığımızda gördüm martıları denizde.

Yamaçtaki deniz fenerine çıktık yine. Minicik elmalar denizin önünde daha güzel göründüler. Limanda gemiler yoktu ama küçük kayıklar olanca güzelliğiyle sakin sakin bekliyorlardı.

Öğleden sonra ilerleyen saatlerde, denize girmek için durağımız İlişi'ydi. İlişi İnebolu Abana yolunda bir köy. Orada yeni yapılan balıkçı barınağına dikilmiş iki deniz feneri karşıladı. Bir fenerin gölgesini ve diğer feneri aynı kare içine almayı başardığımda çok sevindim. Limanın dışında Karadeniz hırçınlığını gösteriyordu. Kıyıda bir kayık üzerinde plastik bir sandalye denize açılacağı anı bekliyordu.

2 Ağustos 2005 günü çektiğim fotoğrafların üzerine yazdım günün güzelliklerini anlatan bu satırları.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..