Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '07

 
Kategori
Trafik
 

Güvende miyiz?

Güvende miyiz?
 

Ben bir Bursa'lıyım. Şehrimdeki trafikten oldukça şikayetçi ve rahatsızım. Nedeni ne mi? Ben bir yaya, bazen bir kaykaycı, bazen bir patenci, bazen de bir bisikletli olabiliyorum. Sokaklarda kullanıyorum bu araçları. Ama sinyal vermeden dönen araçlar yüzünden bir gün araç altında kalacağım.

Şehrimdeki şoförler insanları umursamıyor, sinyal vermeden geçiyorlar. Ama o sinyalin benim için önemini biliyor mu? Belki de ben onun döneceği yere gideceğim ve bir trafik kazası olacak.

Bir de Fatih Sultan Mehmet Bulvarı'mız var. Araçların azami hızı 60. Ama 60'la geçen bir araç bile yok. 100' le giden araç dolu. Hatta daha fazla. Ben de bulvarı kullanan insanlardan biriyim. Hep geçerken korkuyorum. Ya birisi beni ezerse?

Çoğunlukla da dikkat ederim araçların içine. Emniyet kemeri takan var mı? Hayır yok. Oysa bence güvenli bir sürüşün en önemli temeli emniyet kemeridir. Siz de öyle düşünmüyor musunuz?

Gelelim gecelere. Saat 01:00' dan sonra bir yarıştır ki başlar. Hep olmaz ama arasıra olur. Araçlar 100-150 km. arası; hatta daha da fazla hız yaparlar.

Şimdi sorarım size: Güvende miyiz?

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..