Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '16

 
Kategori
Öykü
 

Güya rüya II

Güya rüya II
 

Güya kahve icecektik. Bunun böyle olmayacağını biliyordum. O benden daha iyi biliyordu. Ki kahve bile içmedik. Biraz meyve, biraz dondurma yedik. Sonra uyumaya başladı koltukta. Dedi biraz dinleneyim sonra giderim evime. Gece biri gösterdi bir ara saat. Kafiyeli olsun diye dedim geç oldu sen artık burda yat. Açtım koltuğu yumdum gözümü. Ben de onun yanına uzandim. 2. bulusmamiz daha. Birincisini anlatmıştım önceki yazıların birinde. Hani evine bırakmıştım onu ve hiçbir şey yapmamistim. Neyse sonra onu öptüm, sarılarak uyuduk. Gerçi ikimiz de hiç uyumadik. Sabahın 5.30unda ben bir 20dk kadar sızmışım. O da bu arada uyuduysa onu bilmem. Sabah evine bıraktım ve işine gitti ordan.
 
Üstünden bir hafta geçti birbirimizi şu ana kadar hala aramadik. Oysa sevgilim gibiydi yan yanayken. Galiba hayatıma tam olarak giremeyecegini biliyordu. Onunla geçen bir gecenin ne kadar güzel olduğunu göstermek istemişti belki de bana. Alisacagimi düşünüyor olabilirdi kendisine kim bilir. Reklamiydi belki de daha nice yasanacaklarin göstergesi olan o gece. Güzelliğine değer verene güzel bir armağan sunmak istemiş de olabilirdi. Ya da onu üzen birilerinin intikamını bunlardan habersiz olan benimle almış, beni kandırip kullanmıştı. Sebebini nedense hiç düşünmedim. Hiç uyuyamadigim bir geceydi. Kahve icecektik güya ama uyumadan da gorulebiliyormus muhteşem bir rüya…
 
26 Ağustos 2015
Sevda Kuşu
 
 
Toplam blog
: 69
: 1030
Kayıt tarihi
: 12.12.15
 
 

Üniversite mezunuyum, İngilizce ve Fransızca biliyorum, bir firmada yönetici olarak çalışıyorum. ..