Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '10

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Güzel bir gezi

Güzel bir gezi
 

Pazar günü keyifli bir grupla, keyifli bir gezi yaptık.Pazar pazar erken kalkmayı sevmesem de söz verdiğim için erkenden hazırlandım.Aslında hava çok sıcak olduğundan ve fotoğrafla ilgilenmediğimden sıkılabileceğimi düşünüyordum.Çünkü organizasyon, fotoğraf gönüllüleri için hazırlanmış sonra katılımın artması için genel bir geziye dönüştürülmüştü.

Yolculuğumuz baraj manzarası eşliğinde gerçekleşen kahvaltıyla başladı.Elimizde çay, arkamızda Beydağ Barajı bol bol fotoğraf makinalarına poz verdik.Sonra da yola çıktık.Figen ablamızın şen kahkahaları eşliğinde söylediği şarkılarla neşemiz arttı.Hatta ben espri olarak şarkı söylerim dediğimden bana da bir şarkı söylettiler.(Bana eşlik etmeselerdi biraz zor kalkardım bu yükün altından ama başardım.)

Aydın'ın Karacasu ilçesi yakınlarında bir antik kent Afrodisias...Yarı Aydınlı olarak daha önce gidip gezmediğimden utandım doğrusu.Afrodisias müzesi de antik kentin de dahil olduğu ören yerinde bulunuyor.Antik kenti ve müzesini gezmenizi öneririm.Afrodisias hakkında internette bolca bilgi bulabilirsiniz.

Ben oldukça eğlenceli bir gün geçirdim.Ve bu tür gezilere sık sık katılma kararı aldım.Başta rehberimiz olmak üzere grubumuza buradan da teşekkür etmek istiyorum.Umarım böyle keyifli gezilere devam ederiz.

 
Toplam blog
: 11
: 377
Kayıt tarihi
: 12.06.10
 
 

Okumak ve yazmak büyük tutkum benim. Asla vazgeçemeyeceğim ve hayatla bağımı güçlendiren en büyük uğ..