Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

12 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Güzel gözlüm

Güzel gözlüm
 

Resim: FETAV Kültür Komisyonu üyelerinin Huzur Evi Ziyaretleri Muğla/ Fethiye


Nerden bilebilirdim kader seni seçecek
Bu aşkımız hep böylemi gelip geçecek
Seninle tutuşan ateşim gün olup sönecek
Bu beden bir gün ruh olup uçup gidecek
İşte ben ben ona yanıyorum güzel gözlüm

Sonbaharda rüzgârlar gelip esecek
Bu kader bize nerede nasıl gülecek
Yeşillikler bir bir kaybolup gidecek
Yapraklar Hazal olup  dökülecek
İşte ben ben ona yanıyorum güzel gözlüm

Eremedim şu fani dünyada muradıma
Gülmedi yüzüm bir gün kendi adıma
Güzelim hayatın varamadım tadına
Sensiz yaşamın kıyarım bir gün canına
İşte ben ben ona yanıyorum güzel gözlüm

Boş yere direnmekten ağrıyor artık başım
Bilemedim ne zaman nereye vardı bu yaşım
Yemek istemiyorum  her gün buysa aşım
Gideyim buralardan dikilsin gayrı mezar taşım
İşte ben ben ona yanıyorum güzel gözlüm

Adem Güngör Muğla / Fethiye

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..