Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Güzel haberler yazısı

Güzel haberler yazısı
 

Merhaba Arkadaşlar,

En son yazımda üç vakte kadar haberlerim olduğunu söylemiştim ve güzel haberler ile size geri döndüm.

İlk haberim “bekarlık sultanlık ise evlilik kraliçe olmaktır!” diyerek hayatımı birleştirmeye karar verdim. Söz yüzüklerimiz takıldı. Bundan sonra bol bol düğün hazırlıkları ile ilgili yazılar okuyacağınızın garantisini şimdiden verebilirim size.

Gelelim diğer haberime. Diğer haber kariyer ile ilgili. Özle bir firmada İKY sorumlusu olarak çalışıyorum. Bunun yanında sitem için yazılar yazıyorum. Geçtiğimiz günlerden itibaren ‘blogmilliyet’ de yazılarım çıkmaya başladı. Yazı yazdıkça burada yayınladığım gibi Milliyet Blog’da da paylaşacağım.

Bu yazım kısa olsun. Diğerinde görüşmek üzere…

Hepiniz sevgi ile kalın

http://www.nuryilmaz.net

 
Toplam blog
: 10
: 1897
Kayıt tarihi
: 24.07.12
 
 

@hataycocuk  ..